maandag, mei 23, 2011

Doel (15)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

9 opmerkingen:

merel zei

ik vind het een pracht van een serie

Ank zei

Jaaa, dit is echt geweldig!

OT: Ik neem zeker mijn rust, moet ik ook wel want ik heb fibromyalgie (spierreuma) en mijn hele lijf doet nu zeer, ik strompel s'avonds rond alsof ik degene ben die 80 is *lol* maar ik wist dat dat zou komen, maar ja wat doe je als je maar met z'n tweetjes bent (mijn broer en ik).....
Vandaag ga ik lekker van het mooie weer genieten!
groetjes van Ank

Fokkio zei

Ik zie dat je de afgelopen tijd heel veel mooie foto's hebt geplaatst van Doel. Leuk om te zien dat jij weer heel andere dingen hebt gefotografeerd dan ik bij anderen heb gezien. Je hebt dit heel mooi gedaan!
Ik hoop dat je een leuke tijd in Turkije hebt gehad. Terwijl jij daar zat, was ik een weekje aan de Moezel. Ook even ertussenuit :-)
Leuk dat je mee wilt op de volgende excursie. Ik hoop dat nog meer mensen zich aanmelden.
Groet, Fokko

Monique zei

Ware kunstwerken!
Groet, Monique

http://www.p-ter.net zei

Je hebt je doel niet mislopen
met deze prachtige reeks van Doel!
Gr.
P-TER

Dominic zei

Zeer mooi en kunstig Rian! Een speciale reeks, groetjes

Incanto Images Fotografie zei

er is ook wel van alles te zien, deze zijn prachtig, geen scherpte zon randen. Heel leuk om te zien.

Groetjs Von

pieterbie zei

Die man of vrouw heeft talent!

AmaZony zei

Prachtige serie Rian ! Blijkbaar allemaal nieuwe tekeningen, het verandert daar constant zo te zien. Deze kunstenaar hoort daar zeker thuis, tof ! Mooi in beeld gebracht , vooral de foto met die slapende man kan me bijzonder bekoren.