dinsdag, juli 26, 2011

Another wedding in may 5

Wedding in may

Wedding in may

Wedding in may

8 opmerkingen:

klaproos zei

nr 2 is héél erg leuk rian :-)

gerdaYD zei

Goh, wat moeten die twee blij zijn met dit schitterend album, knap geschoten en mét een flinke dosis humor ook... je herkent de hand van de meester, toppers hoor Rian!
OT: al wat nieuws van het sollicitatiefront? Ik hoop het zo voor jou...

Ank zei

Geinige foto's maar wat een man bezielt om gympen onder een pak aan te trekken???? Ik heb de laatste tijd al meerdere trouwfoto's gezien waar de gom dat heeft(ik word te oud geloof ik *lol*).

Ria zei

Originele foto's Rian. Herkenbaar ook als je het bruidspaar kent.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Rian, je hebt een gedurfde manier van fotograferen!

http://www.p-ter.net zei

Ik blijf ze keigoed vinden!
Je standpunten en je uitsnedes!
Knap Adriana!
Gr.
P-TER

Dominic zei

Zeer originele beelden Rian! het moet wel leuk samenwerken geweest zijn met dit gelukkig koppel! :-)
groetjes

pieterbie zei

Mooi hoe die gast daar zo op de trap zit. De tweede vind ik persoonlijk minder geslaagd, niet iets té.