maandag, december 24, 2007

Jamie Oliver flavour shaker

7 opmerkingen:

విలేఖరి zei

WATCH www.srikakulamdt.blogspot.com

Anoniem zei

Wat is er met die shaker? Vind je het een mooi model, of shaked die erg lekker? Wat sheke je erin?
Margo
www.knegjes.eu

Anoniem zei

He Rianneke, laat ik jou eens even gezellige, zonnige feestdagen toewensen! Ben je nog wat vrij deze dagen? Ik ben er de 31e weer en daarna weer een weekje luieren!! (meubelzaken afstruinen).

Anoniem zei

Helaas Margo, ik moet alle dagen vlak voor en tussen gewoon werken. Geen vrij voor mij in deze periode en in januari ook niet. Je hebt werkpaarden en luxe paarden; ik hoor bij de eersten.

Overigens wens ik jou en de jouwen ook gezellig kerstfeest en een goed begin!

Anoniem zei

Ik krijg er ondeugende beelden bij. Maar even-zo-goed, dat ei ligt daar niet voor niets? Denk ik. Toch?

Anoniem zei

Dat 'ei' is een steen Geert.En die steen plet de nootjes en kruiden die in de shaker gaan met olie, azijn en wat dies meer zij. En hij is zo groot dat ik hem net in m'n handen kan houden. Dus weinig ondeugends mee, haha.

Anoniem zei

Jammer met die mooie dag moest werken! Maar volgens mij hebben wij evenveel vakantie en ATV-dagen!