vrijdag, september 03, 2010

Drop en Engelse drop

Drop

Engelse drop

Snoeppot

5 opmerkingen:

Han zei

Rian, je hebt prachtige ideeën, met het snoepgoed (kan je er wel vanaf blijven tijdens het fotograferen?), je ziet alleen nog een spoortje roodlicht van het kunstlicht (bij de Engelse drop foto op de zwarte achtergrond).
Dit kan je verhelpen in PS door een nieuwe laag te maken boven die foto en te vullen met kleur #119bff deze laag dan in het lagen menu op kleur zetten met een dekking van ±10%
Kijk ook eens op pag. 52 van je gebruikershandleiding onder aangepaste witbalans.

Rian zei

@Han: Het snoepen komt daarna. Haha. Ik eet er een paar zelf op en de rest gaat mee naar het werk voor de collega's. Binnen een paar dagen is zo'n pot dan leeg.
Het spoortje roodlicht zie ik helemaal niet. Alleen als ik de levels helemaal terugschuif zie ik waar jij het ongeveer moet zien. Ik heb dat nu op het origineel wel weggewerkt. Ik doe dat trouwens met de brushtool (100% zwart).

Han zei

Haai Rian kijk eens op http://img.photobucket.com/albums/v413/Han_Vogel/engelsedrop.jpg links is zonder de rood zweem

Han zei

Oja kijk ook eens naar de blog van gisteren.

Rian zei

Nou snap ik wat je bedoelt. Ik had zitten piekeren hoe ik de kleuren wat helderder kon krijgen; zo dus.
Het spiegelpaleis is prachtig, zo licht. Ik durf vaak niet zo ver te gaan. Zou je niet zeggen hè?