donderdag, december 16, 2010

Dit wordt al wat duidelijker

Sarah pregnant

5 opmerkingen:

gerdaYD zei

Dit was beslist een SUPERrara Rian, we zijn er bijna allemaal ingetuind omdat je het op matrassenkeerdag plaatste, hihi.
Mààr: wat een schitterende foto, héél ongewoon van cadrage en héél verhalend ook. TOP!
PS: fotofop, wat een heerlijk woord zete je bij mij, het is eigenijk véél leuker dan fotosoep hihi. Fijne dag nog, ik hoop dat je niet te moe zal zijn van die vijf kleutertjes! *wink, big smile*

Fokkio zei

Nu is het helemaal duidelijk inderdaad :-) Fijne dag Rian.

Geert zei

Helemaal duidelijk, het is een zwart polsbandje.

Ria zei

Hoi Rian, geen twijfel meer zo. Spannend zo die laatste weken, maar het schiet nu echt op. Tip Ik zou het wit wat filteren zodat de kreukels wat vager worden.

http://www.p-ter.net zei

Hahahahaha ik zei een matras,
ik kon het weten maar je leide ons af! hihi
Prachtige uitsnede!
Gr.
P-TER