zondag, juli 31, 2011

Drie generaties

3 generations

3 generations

3 generations

10 opmerkingen:

klaproos zei

een heel leuke serie is dat geworden rian

pieterbie zei

opnieuw heel mooi in beel gebracht. Opnieuw een jeansbroek familie.

Ank zei

Vooral de laatste is leuk! Wat ik ook leuk vind is al die verschillende huidstinten ;0)

Dominic zei

Prachtige portretten van de mannen!
Mooi met de zwarte achtergrond, dan komen de gezichten harder uit!
groetjes

mich zei

familiekiekjes zijn altijd leuk om doen maar het is tijd om de oma er ook bij te zetten of niet soms ;-)

Fokkio zei

Je bent weer goed bezig met de foto's zie ik! Ze zijn prachtig!
Rune heeft een Doors-shirt aan, leuk :-)
OT: ik mail je heel binnenkort om af te spreken waar we ontmoeten en wat we gaan doen.

Monique zei

Voor aan de muur... De eerste vind ik zo leuk omdat ze alle drie zo serieus kijken, zelfs Rune. De tweede is prachtig door het contact tussen opa en kleinzoon.
Groet, monique

Quinty zei

Ik zie nu pas hoeveel Rolf op Piet lijkt!

Margo zei

Ha! Hij doet het weer!!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Mooi die drie generaties mannen op een plaat Rian, moet je elk jaar doen.