donderdag, september 08, 2011

Zwangerschap

Zwangerschap

18 opmerkingen:

Richard zei

Heel leeuk bedacht en zeker een mooie foto!

klaproos zei

ach wat is dat een gave foto om te zien rian, blijde verwachting:-)
mooi hé

Dominic zei

Prachtig rian, die roze schoentjes op de dikke buik van de mamma!
Heel leuk gezien en mooi de combinatie met z-w! felicitaties!
groetjes

Fokkio zei

Erg creatief, leuk bedacht en mooi uitgevoerd. Super gedaan.

pieterbie zei

leuke alternatieve buik-foto!

mich zei

ZWART WIT MET EEN KLEIN ACCENT KLEUR IS LEUK OM ZIEN. MOOI GEDAAN.
EN INDERDAAD HOREN ZIEN EN ZWIJGEN WAS HEEL LEUK OM TE DOEN VOORAL MET HET LEUK NICHTJE VAN MIJ.
TOT DE VOLGENDE!

monique zei

Een keer raden wat daar uit gaat komen..;-) Leuk gedaan! Het blijft toch altijd mooi om te zien. Je zou er bijna weer naar terug verlangen...;-)
Groet, Monique

fairytalegirl zei

Oh, heel leuk!

Grtjs

http://www.p-ter.net zei

Oooo met iets zo sobers zoveel vertellen!
Knap gedaan Adrian!
Gr.
P-TER

gerdaYD zei

Gewoonweg schitterend, deze haast minimalistische foto die àlles vertelt, ik ben er verliefd op Rian!
Maar ook op je vorige serie heerlijke plekken, blij dat ik daar toch nog van genieten kon, want ik ben een tijdje weggeweest uit blogjesland en ben nu mijn scha aan het inhalen...
Blij met je reactie bij mij én dat je me blijft volgen, ook op het interiemblog!

Han zei

Mooi in beeld gezet Rian, een echte bewaar foto voor later!

Aline zei

Dat is een hele leuke foto...

Han zei

He Rian, heb je een zomer dipje kijk eens op http://hoedoethijhet.blogspot.com/

gerdaYD zei

Fijn weekend lieve Rian en bedankt voor je reactie, ja het gaat al wat beter, alleen een beetje opzien tegen volgende maand, voor de derde operatie. Maar dat gaat ook voorbij...

gerdaYD zei

Oei, nog steeds geen nieuw logje Rian? Ik denk dus dat het mooi weer was en jij in Arcen aan het fotograferen was... dàt hoop ik toch en dat er niets mis is bij jou!
Fijne zondag meid!

Han zei

Bedankt voor de goede tip die ga ik zeker een paar keer gebruiken. Je moet je foto's niet zo ver zoeken, een ons snoep of drop en je hebt weer een plaatje en een heerlijk snoep moment.

gerdaYD zei

Oooo, ik las in je commentaar bij mij dat je echt en definitief werkloos wordt aan het einde van dit jaar... lieverd, ik leef met je mee! Maar ik hoop ook dat je het niet te veel aan je hart laat komen en je toch verder zal gaan met die prachtige fotografie en het dito blog van jou...

Unknown zei

z/w en kleur zeer mooi gedaan