donderdag, december 01, 2011

Access denied (grapje)

Photobucket

8 opmerkingen:

Margo zei

Hij hangt een beetje scheef ....
Ik heb daar wel eens vast gezeten toen ik met een grote doos naar buiten wou!

klaproos zei

ha je bent er weer:-)
toegang tot het leven rian....

Dominic zei

Hey Rian, een serieuze poort, ben je eindelijk buitengeraakt! :-)
groetjes

Pieterbie zei

Ziet er redelijk goed beveiligd uit.

Han zei

Heb je geen toegang meer?

Ank zei

Draaideur toch? Ziet er behoorlijk afgesloten uit zo.

Anoniem zei

Ik wil nu wel eens naar binnen!!

Margo

Monique zei

O, ik heb een hekel aan dit soort deuren. Ben altijd bang dat ik ergens vast blijf hangen ofzo. En vooral als je kinderen bij je hebt, want je moet er echt per persoon doorheen. Het is dus kiezen tussen eerst de kinderen (en dan maar hopen dat ze aan de andere kant netjes blijven wachten)of eerst zelf (en dan maar hopen dat ze uberhaupt door die deur komen). Pff...het leven is zwaar...;-)
Groet, Monique
Groet, Monique