donderdag, oktober 07, 2010

Bollen- bellen- ballenparade

Turks eekhoorntje

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Wawwww, deze vind ik persoonlijk de mooiste die je hier plaatste Rian, maar misschien komt er morgen nog wel méér van dat fraais? En moet ik mijn mening herzien? Wie weet...

Ria zei

Ja Rian, ik sluit me aan bij Gerda, deze is heel mooi.

Fokkio zei

Ik sluit me er ook bij aan. Dit is nog de allermooiste van de bbb-parade. Super!

Han zei

Deze laatste wint, maar ik weet nooit wat er morgen nog komt. ;)

Fokkio zei

Nog een keer over deze foto: deze foto verdient een prijs vind ik. Hij is echt heel mooi.

Rian zei

Dank jullie allemaal wel voor de complimenten. Het is niet zo ingewikkeld om dit soort constructies te maken hoor. Kijk maar eens op YouTube bij Gavin Hoey Tutorials. Daar staat in ieder geval hoe je het kunt doen en dan is het een kwestie van de juiste foto(s) zoeken.