zaterdag, oktober 09, 2010

Waterserie

Fontein

5 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een nieuw weekend én een nieuwe, knappe serie bij Rian... de dag kan niet meer stuk. Dit belooft alweer een mooi staaltje van je kunnen te worden!

Fokkio zei

Knap gedaan en leuk bedacht. Mooie compositie. Ik ben benieuwd wat deze serie ons brengt.
Je site wordt dit weekend opgenomen in de zoekmachine. Bedankt voor je interesse.
Fijn weekend!

pieterbie zei

Prachtig gewoon, heel mysterieus dit shot.
Die bellenparade vind ik ook heel leuk.
Sorry voor mijn wegblijven, maar ik heb het gewoon veel te druk momenteel.

Ria zei

Het lijkt wel of er een persoon vanuit het water omhoog wordt geblazen. Mooi gedaan.

Peggy zei

Fedomme,je hebt toch zekers wel wat anders te doen...wahahahaha, nee hoor Tante Rian, ik zit te plagen. Deze vind ik zó mooi dat ik m als achtergrond heb ingesteld.
Toppie