vrijdag, oktober 29, 2010

Vervolg bruiloft

bruidspaar

bruidskinderen

bruidspaar

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een héél mooi vervolg Rian, jouw reportage, daar zullen ze beslist héél blij mee zijn!
En ik ben blij met je lieve reactie... dankjewel!
Maak er een superfijn dagje van hé, met alles er op en er aan!

Han zei

Mooie reportage Rian, je hebt er nog veel werk aangehad thuis, ik denk twee keer zolang als de reportage tijd.
Maar het het waard!

Incanto Images Fotografie zei

wat zullen ze hier blij mee zijn, prachtige foto's heb je gemaakt.
Altijd wel een gekke dag, je hebt zeker weer een paar kilometer gelopen, maar het is je super goed gelukt..
Groetjes Von

Ria zei

Mooi vervolg. Leuke achtergrond en standpunt.

Margo zei

Grappig die kinderen, twee dubbelgangertjes van het bruidspaar. Hun kinderen?

Rian zei

Ja, het zijn hún kinderen.

Anoniem zei

Ha, mooi een grijze achtergrond! Ik hou niet van weblogs met zwarte achtergronden. Ik vind het zo somber! Dit fleurt je foto's mooi op. Echt beter hoor! P.S. Even O.T.: ik heb een hoop van die dvd's die bij de Zoom worden geleverd. Heb je daar interesse voor?
Margo