donderdag, oktober 28, 2010

Voor Han

Cat

7 opmerkingen:

Henk zei

KLASSE!!!!

Incanto Images Fotografie zei

zeker een schatje en komt heel mooi uit in deze kader. Goed in de hoek geplaatst en de soft filter erbij gebruikt....zou heel leuk zijn om aan de muur te hangen
Groetjes Von

Han zei

Prachtig gemaakt Rian, je had me met je link jes op mijn blog naar een andere mooie blog van je gestuurd.

Tipje, had je niet beter voor de achtergrond #222222 kunnen nemen ipv #ffffff (de schaduw kan dan nog #000000 worden)?

gerdaYD zei

Ik denk dat meester Han fiér op jou is Rian, dit heb je weerom knap voor elkaar gekregen!

Han zei

Rian ik heb de achtergrond eens zwart gemaakt, kijk eens op: http://yfrog.com/86katjesj

Mocht je die negatief rand ook willen hebben die kan je hier ook halen: http://yfrog.com/dydokarandp

Geert zei

Dit scheetje is een schatje, wat leuk.
Lieve foto. Ook de hele bewerking erom heen, Alles past in de foto.

AmaZony zei

Ben normaal niet zo'n katten-foto-fan (hou wél van katten zenne, heb er trouwens zelf ééntje) maar dit vind ik dan weer wel n knappe uitwerking. Mooi gedaan Rian !
Groetje, AmaZony