dinsdag, november 02, 2010

Portretserie (3)

Film noir

dromerij

6 opmerkingen:

Ank zei

Die eerste vind ik erg mooi, goed gedaan met alleen die rode lippen!

OT: Jij zag dus ook al in gedachten s'avonds al die kotsende dronken mannen in die bus zitten *lol* Die bus was s'middags al een zooitje met allemaal snoepjes en papier en lege flesjes op de vloer ;0) maar de chauffeur vond het een gezellige tocht en ik moet zeggen de mannen maakten geen vervelende indruk hoor!

Han zei

Je hebt het er maar druk mee, maar het is de moeite waard, het is prachtig.

Ria zei

Ja, de bovenste was een terechte winnaar.

gerdaYD zei

Ik sta volledig achter het standpunt van meester Han Rian, méér heb ik er niet aan toe te voegen...

Geert zei

Sterke foto, de eerste foto, Goed werk.

AmaZony zei

Wel deze dame mag best tevreden zijn, mooie portretreeksen. De eerste had ik al es gezien denk ik (winnende foto ergens op n site ?), én ik blijf dat n super sterke foto vinden. Knap !
Groetje, AmaZony