woensdag, november 03, 2010

Portretserie in wit

Portrait

Portrait 2

5 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ton-sur-ton... je moet het maar doen. En jij deed dat Rian, op een wel heel knappe manier!
OT: sterkte met de therapie, ik hoop dat je er snel overheen komt...

Ank zei

Nou ga ik iets onaardigs zeggen denk ik want ik vind dit niet zo mooi. Door de blouse nat te maken wilde je een erotisch tintje er aan geven neem ik aan, maar ik vind het model zich daar niet naar gedragen, ze staat er op alsof ze verlegen is met de situatie. Ze zou meer een zwoele blik moeten hebben ofzo. En ook een wat meer sexy pose. Maar dat is mijn mening hoor.


OT: Workum kan ik je zeer aanbevelen, er is veel te zien, prachtige oude panden, Jopie Huisman Museum (zijn wij niet eens aan toe gekomen) IJsselmeer, museum voor kerkelijke kunst en heel aardige mensen!Persoonlijk vind ik Friesland één van de mooiere provincies van ons land daar waar het de steden betreft in ieder geval.

Han zei

Wit heeft mijn voorkeur boven zwart, het is alleen moeilijk om het wit te houden en dat kan bij de laatste foto wel iets beter.
Leuke serie Rian!

Ria zei

Het is moeilijk inderdaad om het wit te behouden, dat heb ik zelf ook ervaren.
Je zou het kunnen verbeteren door op de witte achtergrond twee bouwlampen te zetten, zodat het wit goed wordt belicht.
Ik heb laatst een filmpje gezien, waarbij men zowel de achtergrond meet als het model qua lichtsterkte.
Maar dat gaat voor de hobbyfotograaf natuurlijk wel wat ver.
Succes verder met de andere opdrachten.

Geert zei

Het plezier dat jullie er allebei bij hadden straalt er vanaf.