maandag, maart 07, 2011

Paarden (3)

IJslander

IJslander

IJslander

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een mooi vervolg van je paardenserie Rian! Van mij mag je zo nog dàgen verder doen!
Maar ook van die dagen genieten hé?
OT: ik ben niet naar die stoet geweest hoor, dat is niet mijn pakkie an hihi.

AmaZony zei

Paarden... leuke dieren om te fotograferen; maar heb hier al betere foto's gezien dan deze, sorry... vallen niet zo in m'n smaak..
OT : Wat betreft je reactie op m'n Mustang/hummer : Je hebt gelijk , de Hummer heeft inderdaad een 2de kantje he, eigenlijk is het een vereenvoudigde versie van een legervoertuig. Bovendien zeer milieuonvriendelijk, en door de economische crisis is Hummer (GM) momenteel niet meer actief op de markt van personenauto's. De militaire Humvee wordt wel nog geproduceerd.
Groetje, AmaZony

Ria zei

De bovenste vind ik het mooist. Mooi met die heiige achtergrond.
Bij de onderste zou ik de paal wat vervagen.

Dominic zei

Prachtige paardenreeks! mijn voorkeur gaat naar de eerste, met de zijmeetmanen :-)
Nog een prettige avond,
groetjes

Unknown zei

mooie reeks van de paarden ook mooi gelukt in zwart/wit

Fokkio zei

De eerste vind ik verreweg het mooist.

Incanto Images Fotografie zei

de paarden omgezet naar ZW/W zijn mooi geworden. Wat een durf om dit te doen. Ik mag dit graag zien, zijn gemakkelijke fotomodellen. Heel mooi gedaan.

Groetjes Von

Han zei

Je leert het meeste van moeilijke onderwerpen. Dit is zo'n onderwerp waar je alleen maar van kan leren.