zaterdag, maart 12, 2011

Tulpkes

Rode tulp

Gele tulp

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Gewoonweg schitterend op de foto gezet Rian, wat een knappe dof, naast het mooie kleurenpalet. Je mag hier gerust fier op zijn!
Fijn weekend meid...

Anoniem zei

Kheb je pic gejat van de rode tulpkes. Kheb nu een mooie achtergrond op mn iphone! X jus

Fokkio zei

Erg knap gefotografeerd. Het zijn hele sfeervolle voorjaarsfoto's. Een mooie zaterdag verder Rian.

Incanto Images Fotografie zei

de eerste voorjaars bloemen die zeggen dat het VOORJAAR er aan gaat komen..verlang er echt naar.

Je hebt ze heel mooi in beeld gebracht. Anders dat je zou verwachten, heel goed gezien.

Groetjes Von

Ank zei

Prachtig in beeld gebracht, heerlijke voorjaarsbrengers. Ik heb er gisteren ook een boeket van gekregen bij de opening, moet ik ook maar eens foto's van maken ;0)

OT: Die luier bij Klavertje was hard nodig hoor, je wilt niet weten hoe vaak dat beestje moest plassen!!!

Han zei

Rian je hebt je zelf wel weer verwent met deze mooie bossen tulpen.
Probeer eens bij de gele tulpen eens CTRL+L en dan 12-1,74-202
Je bent goed bezig zo!

Dominic zei

Prachtig gedaan Rian! Heel mooie foto's!
Groetjes

Ria zei

Heerlijke bossen tulpen, altijd fleurig in huis. Deze bloemen-foto's zullen in ieder geval nooit in de prullenbak terecht komen. Mooie compositie en kleuren.

Daisy zei

Mooi mooi, het voorjaar zo in huis!

http://www.p-ter.net zei

Bij de eerste is er volgens mij teveel kustlicht gebruikt en daar hou ik minder van, maar wel goed vastgelegt.
De tweede is helemaal mijn ding, scherp/onscherpte!
Prachtig!
Gr.
P-TER