dinsdag, maart 29, 2011

Wandeling door de buurt (2)

Photobucket

Photobucket

8 opmerkingen:

pieterbie zei

Misschien net een beetje te onscherp deze twee voor mij, ik heb de indruk dat niets in deze foto's scherp is.
Wel schitterende kleuren!

gerdaYD zei

Schitterende kleuren inderdaad lieve Rian, wat is dit allemaal hoopgevend hé, met de lente bloeien we precies allemaal op, de natuur ook, maar eveneens je knappe klikvinger!
Hopelijk heb jij een minder hectische dag dan ik vandaag, geniet van de zon en het voorjaar hé!

klaproos zei

prachtig om te zien rian,
die ribes staat er wel héél erg mooi bij hé,
buiten ruikt hij niet
zó lekker hé:-)

Dominic zei

Een taaie klant om te fotograferen, maar het is je toch aardig gelukt! Mooie kleuren,
groetjes

Margo zei

Jaja, het gaat nu snel allemaal! Als je toch zo door de buurt fietst, kijk dan eens of je nog waslijntjes aantreft! Voor inspiratie: http://waslijntjes.knegjes.eu/

Ria zei

De ribes, inderdaad ook zo'n vroege bloeier, een lentebode.
De bovenste vind ik het mooist,

Daisy zei

Een prachtige bloeier! Leuke kleur, vind ik.

http://www.p-ter.net zei

Wat een kleurencombinatie!
Gr.
P-TER