zaterdag, april 02, 2011

Wandeling door de buurt (6)

Photobucket

Photobucket

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een méér dan warm kleurenpalet en een knappe dof in je foto's Rian!
En ik hoop dat je weekend (vanaf morgen pas hé?) even warm zal zijn, mét zon als het even kan...

klaproos zei

de eerste heeft me "gelijk"ingepakt,
die springt eruit :-)

maak er een heerlijke zaterdag van hé.

Ria zei

Mooi al die voorjaars bloeiers. Kleuren mooi door laten lopen in de lijst. Fijn dat Coen dat wilt doen. Mijn laptop neemt hij ook onder handen..
Geniet tijdens de pauzes toch maar lekker van het zonnetje.

mich zei

als dat moois in de buurt en zeker leuk om te fotograferen en er dan nog iets moois van te maken

Dominic zei

Je bent goed op weg, doe zo voort Rian, prachtige bloemekes!
groetjes

Ank zei

O jee wat liep ik een eind achter, ik heb je wandeling door de buurt even gauw ingelopen en vind de blauw/paarse violen meteen het allermooist! Heerlijk was het vandaag en alles komt nu snel in de bloei. Fijne zondag!

pieterbie zei

waaw, die eerste is mooi.
Super exemplaartje!