dinsdag, mei 10, 2011

Doel (2)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een knappe voortzetting van je Doel-reportage!
En wat lees ik daar bij mij? Vliegreis? Ik hoop zo dat jij een heerlijke tijd hebben zal en beladen met karrenvrachten foto's terugkomen mag! Veel plezier meid!

klaproos zei

prachtig om te zien, het zijn echt wel kunstenaars die daar rondlopen hé,

veel plezier op vakantie en heb het goed hé,
xxx

Ria zei

Wat een contrast , zo'n deprimerende locatie, die zo wordt opgevrolijkt door die prachtige muurschilderingen.

http://www.p-ter.net zei

Grafitti kan ik wel smaken!
Vooral zo'n mooie.
De foto's zijn weer van hoge kwaliteit!
Gr.
P-TER

Dominic zei

Prachtige kleuren in deze graffiti, kunstwerkjes!
groetjes

pieterbie zei

Daar zijn echte kunstenaars aan 't werk geweest!

AmaZony zei

Wow knappe serie ! Grafitti, ik hou er wel van, althans als 't zo'n kunstwerken zijn als deze. Zijn zo te zien weer veel nieuwe bijgekomen, alleen die uit je onderste drieluik komen me bekend voor. Knap gedaan, ik ben onder de indruk.. Groetje,

mich zei

jaja al een paar van deze series gezien bij andere blogger ik ga er toch eens moeten heen gaan. Knappe foto's speciaal sfeertje zeggen ze allemaal
tot de volgende