woensdag, januari 09, 2008

Ben blij

en dit past daarbij...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik niet.

Anoniem zei

Vertel, vertel, vertel!!!

Anoniem zei

Waar ben je blij mee????

Anoniem zei

Rian!

V E R T E L!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Bedankt voor het vertellen. Allemaal goede redenen om blij te zijn!
Ik ben ook blij!
Blij dat ik gezond ben,
Blij met mijn werk (nu wel),
Blij met mijn kinderen (nu weer),
Blij met mijn schat (altijd maar nu mag het),
Blij met mijn - ons nieuwe huis,
Blij met mijn malle, lieve katten,
Blij (last but not least) blij met mijn lieve vriendinnen
:D

Anoniem zei

"Ben blij". Dat kan veel zijn. Zoals een opdracht. Of misschien is Ben wel blij.

Mijn ervaring in het leven is inmiddels dat ik blij kan zijn met iets of door iets of met iemand. Dat is blijheid die snel wegebt.

Het mooiste blij komt van binnen, zomaar omhoog. Gelukkig ben ik vaak blij. Gelukkig heb ik ook geleerd dat ik me dat niet meer zomaar laat afpakken.

Twee vragen had je gesteld, een van het statief: nee geen statief, ISO flink verhoogd.
En de andere vraag, hoe ik dat gedaan had. Met dat silhouet: dit is een belichtingsfout. Spotmeting op een blauw verlichtte achtergrond. Samen met beweging van onderwerp en camera leverde dat dit plaatje op. De gebruikte lens is 50mm. met diafragma 1.8