zondag, oktober 31, 2010

Portretserie (1)

portret

portret

portret

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Wat een knappe portretten, dit is genieten. Van die mooie meid, én van je fotografie Rian!
Maak er een even mooie zondag van meid...

Incanto Images Fotografie zei

studio lijkt me wel een vak apart. Maar je hebt het heel goed onder controle. Prachtig gedaan staat er prachtig op allemaal.
Groetjes Von

Ria zei

Wat een mooie bos met haar heeft dit model.
De tweede foto vind ik het mooist.
Wellicht een idee voor een volgende keer, lijkt me in dit geval ook mooi als je een lamp erachter zet zodat het haar vanachter vandaan mooi oplicht.

Fred zei

Hallo
Dit is een top serie, heel goed.
Gr,
Fred

P-TER zei

portretfotografie gaat je goed af!
Alles is mooi uitgekiemt.
Dit zijn pareltjes!
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Mooie portretten! Mooi van belichting, dat heb je dus ook al
In de vingers. Alleen bij foto 2 krijg ik het benauwd, ik vind de foto te hoog uitgesneden. Een klein stukje schouders erbij zou wat meer lucht geven.
Die jij wel eens wat met softfocus? Wij dames zien graag dat wij niet zo scherp worden afgebeeld! ;)
Margo