zondag, november 21, 2010

Mariozee (2)

Portret Mariozee

Portret Mariozee

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Je plaatste nog maar net zo'n knappe portretten en ik las in jouw reactie dat je vandaag weer zo'n serie zal doen? Ik denk dat je je daar op verheugt, en wij ook: want als die even mooi zal zijn als de vorige, zullen we weerom genieten Rian!

Incanto Images Fotografie zei

dit heb je goed onder de knie, prachtig hoe je dit doet. Het omzetten naar Zw/w geeft een mooi beeld er van.

Ik ben inderdaad drie dagen op de CCTT in Assen geweest. Mijn "hotel kamer" komt nog een keer op de blog. Kan je vertellen dat ik het super koud heb gehad..ben je alweer een beetje bij gekomen, is de groene kleur weg getrokken..;-)
Groetjes Von

pieterbie zei

heel mooie portretten van een mooie madam

Fokkio zei

Weer een paar mooie portretten Rian. De eerste heeft mijn voorkeur.

Ria zei

Dat is weer een mooie serie Rian.

http://www.p-ter.net zei

Portretfotografie gaat je wel goed af ! ! !
De vorige vind ik nog steeds krachtiger,
maar deze mogen zeker ook gezien worden!
Gr.
P-TER

Han zei

O het was niet een mooi portret, maar je hebt een hele serie gemaakt. Prachtig!

mich zei

hallo,
een paar mooie foto's gezien.
Er zijn weinig mensen die met portretten bezig zijn . Ik neem ook vooral portretten en dan vind ik het leuk om te eventueel te leren en tips te krijgen van anderen
vriendelijke groet
mich

AmaZony zei

Ik vind je eerste 'Mariozee' nog steeds de mooiste ...
Groetje,
AmaZony