donderdag, november 18, 2010

Zwammen

Zwam

Zwammen

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Jaaaa, het is nu eenmaal hét seizoen om zwammen te vangen (op de foto althans, hihi) en er achteraf ook mooie platen van te maken. Iets waar je weerom in gelukt bent, Rian!
Fijne najaarsdag, geniet er van...

Fokkio zei

Ik vind de eerste foto vooral erg mooi. Die heeft ook een hele mooie achtergrond.
OT: ik ben zeker niet tegen het bewerken van foto's. Ik heb deze ook een klein beetje bewerkt. Maar waar ik voor uitkijk is het teveel bewerken van naqtuurfoto's, dat vind ik zonde. Hoe ik ze wel voldoende moet bewerken en mooier maken dat moet ik nog steeds leren. Dus als je een site weet waar dat te leren is, dan hou ik me aanbevolen.
Fijne dag Rian.

Herma zei

Het is een genot om naar al je foto's te kijken .Ben je professioneel fotograaf of is het een hobby als dat zo is dan vind ik dat je het knap heb gedaan.

Groetjes Herma

Ria zei

Prachtige foto's van de zwammen, de bovenste is qua kleurstelling voor mij ook de mooiste

Incanto Images Fotografie zei

twee foto's van zwammen met de zelfde tint en toch trekt de bovenste voor mij het meest.
Wat zijn het altijd prachtige en rustige fotomodellen. Je hebt ze prachtig ik beeld gebracht.
Groetjes Von

Han zei

Mooie kleuren harmonie, een prachtige plaat om naar te kijken.

AmaZony zei

2 knappe foto's, zie kan niet kiezen....
Groetje,
AmaZony

Daisy zei

Twee mooi belichte foto's! Komt heel natuurlijk over. Knap!