maandag, januari 10, 2011

Een huis om in te wonen

Huis van vertrouwen

7 opmerkingen:

gerfdaYD zei

Mooie Jugenstill, een stijl die me héél erg bevalt! En knap gespot ook Rian.
OT: ja het tekentablet bevalt zéér, ik raadt het je dus aan!
Fijne nieuwe dag en dito week meid.

Ank zei

Mooi Jugendstill tegeltableau, hier in Zwolle is een hele wijk in die stijl. Daar heb ik geloof ik nog nooit wat van geplaatst :0(

Ria zei

Goed gezien Rian. Het moet heerlijk zijn om daar te wonen.

Fokkio zei

Hé, die ken ik ;-)

Han zei

Ja als je daar eens kon wonen ik het volste vertrouwen, dan heb je toch niets meer te wensen?

Incanto Images Fotografie zei

wat een mooi tegenwerk in Jugendstill, heel goed gezien, en prachtig in beeld gebracht.

Groetjes Von

http://www.p-ter.net zei

Net zoals hier een huis van vertrouwen!
Gr.
P-TER