vrijdag, maart 25, 2011

Tulpke

tulip

tulip

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Je bent weer goéd en creatief bezig hé Rian? Voral de tweede kan mijn hart bekoren: er straalt zo iets warms en zonnigs van uit. Mooi!
OT: het tegeltjesplakken gaat gestaag door, maar hij kan niet meer dan één of twee rijtjes plaatsen en het daarna goed laten drogen, dus àf is het nog niet. Maar het komt wel, en dan zal je het resultaat op mijn blog zien hihi. Nu zijn er bovendien nog enkele andere katjes te geselen *wink, big smile*
Fijne lentedag meid, geniet er van!

klaproos zei

prachtig rian met dat tegenlicht, eenhéél mooi plaatje, maak je der ook zo'n mooi weekend van dan :-)

Ria zei

De tulpen houden je lekker creatief bezig.Mooi met net dat beetje tegenlicht.

Fokkio zei

Mooi gedaan! De tweede vind ik erg mooi. Die van gisteren waren ook leuk trouwens. Bij de gele tulpen zie je niet dat ze bewerkt zijn.
Fijn weekend Rian!

pieterbie zei

heb je heel mooi vastgelegd.
ik moet ook eens bloemen gaan kopen voor mijn vrouw en dan foto's maken :-)

OT: ik ben helemaal geen liefhebber van wapentuig.
Mijn bezoek was louter fotografisch, om eens iets anders te "trekken".

Incanto Images Fotografie zei

wat kan jij goed spelen met licht en kleur.
Prachtig gedaan..

Groetjes Von

Dominic zei

Prachtige kleuren en vooral mooi licht! zéér knap gedaan Rian!
Een fijn weekend,
groetjes

Han zei

Rian, het is net geen silhouet foto, maar hangt er tegenaan wat toch ook wel iets heeft.

Margo zei

Ik zie fotograferen als spelen met licht, maar ik doe het eigenlijk alleen met daglicht. Voor mij moet het iets transparants krijgen, bij tulpen kijk ik graag dwars door ze heen. Jij doet het graag met kunstlicht en houdt van de donkere kant en soms wel van het macabere en bizarre.
Zo fotografeert ieder op z'n eigen wijze!

Rian zei

@Margo: Dit tulpke is met zonlicht gefotografeerd. Aan deze is geen kunstlicht te pas gekomen.