zondag, november 21, 2010

Bijzonder portret

Van een bijzondere artiest.

Paul Close Act

11 opmerkingen:

pieterbie zei

waaw, die is tof!
Doe mij een beetje denken aan een man die ik een jaar of 2 à 3 geleden ontmoette.

gerdayD zei

Wawww Rian, hoe doe je het toch? Ons telkens weer verbazen met je kunnen? Want dit is beslist weerom een pareltje geworden, hier mag je gerust fier op zijn!
En PS: ik werk heel veel met de groothoek, zeker voor architectuurfoto's. En de vervormingen neem ik er graag bij, dat creëert soms een bevreemdend effect. Veel plezier met je nieuwe lens, en maak er een fijne week van hé!

Ria zei

Whow, super Rian. Deze man komt mij ook bekend voor. :)
Ook in de studio gemaakt op of locatie?

Rian zei

In de thuisstudio Ria.

Henk zei

fascinerend!!!

Fokkio zei

Mooi gedaan. Hier kan zo een poster van gemaakt worden.

http://www.p-ter.net zei

Knap beschilderd,
net zoals deze foto trouwens!
Gr.
P-TER

Han zei

Mooi stukje kunst, je gaat de goede kant hier mee op!

Margo zei

Wow! Die is goed joh!! Is dat Paul?? Ik dacht eerst dat het een schilderij of tekening was! Echt geweldig!

hellema zei

vette shit

Geert zei

WOW