donderdag, november 25, 2010

Mariozee in film noir (4)

noir

film noir

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

*zucht*
Rian, begenadigd fotograaf, dit zijn weerom portretfoto's om U tegen te zeggen! Ik vind ze allebei even mooi, zou beslist niet tussen de twee kunnen kiezen...
Fijne dag meid, boordevol creativiteit, iets waar jij zo goed in bent...

noel zei

very great portrait in Black and white

Fokkio zei

Leuk bedacht en knap uitgevoerd. Jouw creativiteit kent geen grenzen, begin ik te geloven :-)

Ria zei

Prachtige neer gezet Ria,
De bovenste foto zou ik persoonlijk de overgang naar het haar wat vloeiender willen zien.

De 2e foto is mooi "in gedachten" .

Incanto Images Fotografie zei

wat zijn deze prachtig gelukt. Wat heb je de belichting super gedaan.
Groetjes Von

Incanto Images Fotografie zei

wat zijn deze prachtig gelukt. Wat heb je de belichting super gedaan.
Groetjes Von

Han zei

Heel netjes gedaan, ik ben benieuwd wat de club er van zegt.

pieterbie zei

Hey, schitterend, wat een lekkere sfeer.

OT: dat meisje met de blote benen zag er 15 jaar uit, had ik haar mee genomen naar huis kon ik misschien in de gevangenis beland zijn. Niet dat ik van dat type ben, hoor, voor mij is een vrouw niet iemand die mij dochter zou kunnen zijn, if you know what I mean. Iemand die mijn dochter zou kunnen zijn is voor mij een kind, niettegenstaande ze wel al een vrouw kan zijn :-)