woensdag, november 24, 2010

Stilleven met lamp

lamp

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Knappe, minimalistische foto die, als je er goéd naar kijkt, héél wat te vertellen heeft... MOOI!
En wat je nichtje betreft: zie je wel dat ik gelijk heb, en jij véél in je foto's weet te leggen?

Geert zei

Deze is ook weer zo mooi. Boeiend zwart-wit.
OT: Zwip is inderdaad fantasie.

Ria zei

Simpel, maar zo mooi van lijn en mooi zwart/wit.
Zoiets verveelt nooit om naar te kijken.

Fokkio zei

Stijlvol gedaan. Een paar kleurvlakken die hier een mooie foto maken. Fijne dag.

Han zei

Prachtig in al zijn eenvoud!!

gerdaYD zei

Ik ben een beetje te vroeg bij jou vandaag voor een nieuw log, maar ik was vroeg op, zit met vlinders in mijn buik voor de operatie van mijn lieve nicht. Ik wens je alvast een fijne dag lieve Rian, en kom strakjes zeker nog eens terug!

pieterbie zei

wit/zwart
mooi gemaakt

AmaZony zei

Heel subtiel, eenvoudig, maar wel mooi. Vooral het onderste verloop^(de voet vd lamp) geeft een meerwaarde. Knap!