woensdag, november 10, 2010

Kinderportretten (2)

Stan

Puck

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

De bovenste foto vind ik persoonlijk de MAX Rian! Dit mooie kind wist je wel héél erg knap op de foto te krijgen, je mag daar gerust fier op zijn...

Ank zei

Leuke serie kinderportretten, dat jongetje heeft prachtige ogen ook, zie ik daar een klein traantje rechts?
Jammer van die vreselijke speen, ik vind dat zo'n rotgezicht (ondanks de leuke tekst erop!)

Incanto Images Fotografie zei

Wat een heerlijke snoetjes. Prachtig gedaan, staan er super op. Zullen de ouders wel blij mee zijn..
Groetjes Von

Fokkio zei

In een woord: prachtig.

Han zei

Heerlijke foto's, het zijn stuk voor stuk pareltjes!

Ria zei

Ik hou er ook niet van dat ze met die speen lopen te leuren, maar hier vind ik het wel een aandoenlijk plaatje.