vrijdag, november 12, 2010

Kinderportretten (de laatste)

Kind

Kind

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Schone liedjes duren niet lang, en aan alles komt een einde, jammer genoeg. Maar het is misschien wel het begin van een knappe nieuwe serie? Dat zien we morgen wel hé Rian? Maak er ondertussen een fijne, zij het stormachige, dag van!

Ria zei

Van al die mooie kinderkoppies wordt je wel blij. Kijken nog zo onschuldig en onbevangen.
Alvast fijn week-end.

pieterbie zei

super portretjes, wat een mooie ogen heeft dit kind.
Lekker zo in wit/zwart.

Fokkio zei

Erg mooi. Dan vind ik het dus erg knap. Deze momentopnamen zijn ook veel mooier dan geposeerde foto's vind ik. Fijn weekend.

Fred zei

Hallo.
Ze zien er weer top uit.
Gr,
Fred

Geert zei

Heel mooi zwart-wit. Ik ben er een fan van. Je vroeg bij een van mijn foto's of de dame in het donker stond. Niet dus, Ik heb de foto bewerkt en daarna ingekleurd.

Deze foto's van jou zijn echt geweldig mooi. Wou dat ik ze gemaakt had....

Incanto Images Fotografie zei

kijk dat traantje..achhh, wat heb je ze mooi weten te pakken.
Het zw/w omzetten is een mooi geheel, doet zeker goed aan de foto's.
Groetjes Von

Anoniem zei

Dit kind heeft echt een bijzonder volwassen oogopslag. Vind het ook mooie portretjes!
Margo

AmaZony zei

Een hele reeks sprekende kinderportretjes zijn hier op m'n scherm gepasseerd, die blonde krullebol is mn favo modelletje, schitterende ogen heeft ie !
Groetje,
AmaZony