donderdag, november 11, 2010

Kinderportretten (3)

Nikki

Kind

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Je hebt voor deze knappe portretten terecht gekozen voor witzwart Rian, en wat voor 'n witzwart, zo intens en mooi doortekend in de grijzen en zwarten...

Ria zei

Je omzetting naar zwat/wit is heel mooi. Het zijn prachtige meisjes Jammer dat op de bovenste foto, de bril de ogen verbergt.

Fokkio zei

Ik vraag me af of de kinderen voor je geposeerd hebben of dat het moment opnamen zijn. Het lijkt op het laatste, en dan vind ik het des te knapper omdat je toch prachtige portretten hebt gemaakt.

Incanto Images Fotografie zei

wat een schatjes zijn het stuk voor stuk. Prachtig in beeld gebracht. Het omzetten naar z/w komt heel mooi uit.
Groetjes Von

Anoniem zei

Heel mooie frisse portretjes, het zwart wit is goed gekozen en het contrast is mooi. De onderste vind ik erg goed.
Margo

Han zei

Je laatste foto is echt de topper, jammer dat je het doordrukken ziet, kon je het gezichtje niet geheel vrij staand maken?

Rian zei

Aan die foto heb ik niks doorgedrukt Han. Hij kwam zo uit mijn camera. Ik heb hem alleen een heel klein beetje gecropt en omgezet in zww.