vrijdag, november 19, 2010

Mariozee

Mariozee

13 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een wàrm portret Rian. Ook in deze tak van de fotografie weet jij je mannetje, of liever je vrouwtje te staan. Dit is weerom zo mooi... jij kreeg de essentie van deze prachtige vrouw goed te pakken!

Fokkio zei

Een prachtig zwart-wit portret. Knap gedaan.
Heel erg bedankt voor je links. Daar ga ik de komende tijd mee aan de slag (leuk voor het donkere seizoen). Ik nu eerst wat uit de losse pols bewerkt, de verbetering komt vast nog wel :-)

Ria zei

Rian, hij is prachtig, mooie belichting ook op de haren.

Mariozee zei

Oh, wat is tie mooi geworden!
*bloos*

Herma zei

Hij is weer prachtig knap werk hoor.

http://www.p-ter.net zei

Dit is weer een topper!
Knap hoe je de details in deze zwart/wit kunt weergeven!
Gr.
P-TER

Margo zei

Heel mooi! Je gaat echt goed!

Han zei

Keurig omgezet naar z/w, het is ook nog een mooi portret. Dus een toppertje!

Ank zei

Prachtig portret!

Geert zei

Het is allemaal al gezegd, prachtig.

Quinty zei

Ik sluit me bij de rest aan, een heel mooi, warm en eerlijk portret!

pieterbie zei

haar ogen staan er gewoon perfect op in dit portret

AmaZony zei

Mooi portret met sprekende ogen, ook de omzetting in zw/w vind ik bijzonder goed geslaagd;
groetje,
AmaZony