maandag, november 15, 2010

Slapen bij maanlicht

Slapen bij maanlicht

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ooooo, wat een wonderlijke, onwerkelijke én knappe bewerking Rian. Een pareltje om méér dan eens naar te kijken: het kan zó aan de muur! Hier moet je beslist verder mee doen...
Fijne maandag en dito week!

Han zei

Mooi gedaan Rian, slaap jij echt zo? ;)

Fokkio zei

Een hele mooie bewerking. Er zijn genoeg mensen die wel geld over hebben voor zulke plaatjes Rian. Fijne dag!

Ria zei

Ik had deze al eens gezien toch? Maar hij inderdaad mooi.
Ik had van Han iets doorgekregen , ik heb dat met mijn foto's ook uitgevoerd en geplaatst op mijn blog.
Fijne dag verder.

Incanto Images Fotografie zei

wat een goede bewerking, zit goed in elkaar. Prachtig gedaan. Iets wat in nog graag wil leren..
Groetjes Von

AmaZony zei

Ben niet echt n bewerkings-liefhebber, maar deze vind ik toch wel knap gedaan.... Proficiat !
Groetje,

Geert zei

Geweldig !