donderdag, februari 10, 2011

Appolonian

Appolonian

Appolonian

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Jullie vullen elkaar beslist goed aan trotse mama en knappe zoon, samen maken jullie er mooie kunstwerkjes van!
Bedankt Rian, voor je lieve wensen, mijn lefla was er blij mee!
En maak er een schitterend, weerom creatief dagje van hé!

Anoniem zei

Dit is weer een mooie creatie van jullie beiden. Mooie achtergrond. Het heeft een sjieke uitstraling. Gr. Ria

Incanto Images Fotografie zei

dat zijn de leuke dingen voor de mens. Het lijkt allemaal zo simpel maar kom er maar eens op.
Heel mooi gedaan zo. Kan bij mij aan de muur.

Groetjes Von

Fokkio zei

Ik vind de tekening knap bedacht en gedaan. Maar ik moet zeggen dat je er met deze bewerking iets heel bijzonders van hebt gemaakt.
Het lijkt wel 3D. Glas-in-lood dat ergens zweeft voor de achtergrond.
Erg knap gedaan.
Fijne dag Rian!

http://www.p-ter.net zei

Jij bent heel goed in die dingen Rain!
Knappe opvulling en dan nog
te zwijgen over die achtergrond!
Gr.
P-TER

Ank zei

Prachtig om huier een glas-in-lood van te maken!

pieterbie zei

zalig, ik voel alsof ik het object kan aanraken

AmaZony zei

Heel mooi, een foto die de aandacht vasthoudt ! Klasse !Grtje,