zondag, februari 06, 2011

Nog ééntje

Dark art

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

In dit kleurenpalet gestoken, vind ik 'm persoonlijk nóg beter Rian...
En, ben jij ondertussen flink de bloemetjes aan het buiten zetten? Geniet je er van? Ik hoop het, en denk inderdaad van wél!

Fokkio zei

Hij wordt wel een engerd zo :-)
Gelukkig hoeft hij niet zo over straat..
Een hele knappe bewerking.
OT: bedankt voor je opmerking over het perspectief in de kerk-foto. Ik had daar nog nooit op gelet. Doordat jij me erop attent maakte kan dat gaan doen en leren hoe het aan te passen.
Fijne zondag Rian!

Ank zei

Ik vind het knap gedaan maar vind het helemaal niks om van zo'n mooie man zo'n griezel te maken.

OT:De wolven hebben in Artis redelijk de ruimte maar heel veel dieren zitten daar nog in kooien en uiteindelijk zijn alle verblijven te klein, geef mij maar Blijdorp of Emmen!

Han zei

Nu ben ik maar heel vroeg gekomen om te kijken naar je foto, voor het slapen gaan is een minder goed idee.
Rian je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt, Klasse, dat doe ik je niet na.

Ria zei

Zonder meer een prachtige bewerking Rian. Zo krijg je het Photoshoppen goed onder de knie. Fijne dag verder.

Margo zei

Ieuw!! Arme Paul!
Ik zat me te bedenken dat wij een heel ander idee hebben van fotografie. Ik zie het als spelen met licht, het wonder van de natuur in beeld brengen, jij ziet het denk ik meer aks grafische kunst. Voor beide perspectieven is ruimte dus dat kan. Veel succes met je bewerkingen. Ala je eens tijd hebt wil ik wel eens met m'n laptop bij je komen dat je mij ook eea leert van Photoshop, dingen uit meer foto's samenvoegen bijvoorbeeld. Werken met lagen, dat kan ik eigenlijk niet. Volgens mij is het makkelijk als iemand het voordoet, ik doe het na, noteer wat en kan het vervolgens zelf! Althans, dan weet ik de basis.

Anoniem zei

ik kan dit wel waarderen hoor!

http://www.p-ter.net zei

Weer eentje met een prachtig resultaat!
Gr.
P-TER

AmaZony zei

Deze valt persoonlijk meer in m'n smaak dan de vorige, maar in't algemeen ligt dark art me niet zo. Wel knap gedaan en uitgewerkt !
Groetje,

Quinty zei

Zo'n knappe man, zo'n engerd maken, zonde!

Nee hoor, jij hebt het geweldig gedaan Rian! :-D