maandag, februari 07, 2011

Fiere mama

Mooie woorden hè, fiere mama. Het zijn woorden van Gerda, die mij zo betitelde. En gelijk heeft ze. Ik ben een fiere mama, net als zij.

Rolf maakt namelijk prachtige tekeningen. Vaak gebaseerd op wiskundige formules en stellingen. Ik heb hem gevraagd of ik ze op mijn weblog mag laten zien aan mijn reageurs en of ik er ook in Photoshop mee mag prutsen. Gelukkig zei hij ja en zo zullen er de komende tijd wat gezamenlijke projecten te zien zijn op dit weblog.

De zwartwit-tekeningen zijn van zijn hand en de bewerkingen van de mijne.

Five tees




Five tees

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Da's wel een heel knappe samenwerking tussen jou en je al even talentvolle zoon Rian, fiere mama (en terécht!). Ik kom morgen zeker weer kijken naar wat jullie zo allemaal samen voor moois maken. Fijne dag nog meid, met de bloemetjes buiten of binnen!

Ria zei

Prachtige samenwerking. Daar mag je best "fier" op zijn. Mooie kleurvlakken.

Incanto Images Fotografie zei

dit zijn de leuke wiskunde tekeningen, en je hebt er een prachtige bewerking van gemaakt. Super om te zien.

Laat de mooie kunstwerkjes maar komen.

Groetjes Von

Vanessa zei

Een samenwerking tussen jou en je zoon, wat fijn. Een knappe tekening en jij hebt er een heel mooie bewerking van gemaakt!
Nog een fijne avond,
grtjs

Fokkio zei

Beide zijn heel mooi en knap gemaakt.
Creativiteit runs in the family :-)
Fijne avond!

Ank zei

Allebei hartstikke mooi!

Han zei

Nu begint het me te dagen, (de appel valt nooit ver van de boom) dit is een artiest die hier aan het werk is met beelden en foto's. Rian je verbaast me en verwonderd me.

pieterbie zei

mooi ingevuld!
Heb hier thuis ook een wiskundige zitten :-)

AmaZony zei

Dat ziet er een veelbelovende samenwerking uit ! Daar mogen jullie allebei terecht fier op zijn ! Grtje,