zaterdag, maart 19, 2011

Bloemekes

Photobucket

Photobucket

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Had ik door mijn verbanning uit blogland bijna deze schitterende serie bloemen gemist... Want schitterend zijn ze beslist lieve Rian, en bovendien knap op de foto gezet ook... wawwww. Ik word hier vrolijk van, van al die kleurenpracht! Dankjwel.
Hopelijk ben jij nu vertrokken voor een even schitterend weekend, geniet er van hé!

Fokkio zei

Mooie diepe kleuren. Knap gefotografeerd.
Fijn weekend Rian!

antony zei

wow zeg wat een bloem met mooi zwarte achtergrond vindt zeer mooi om te zien en dan de kleuren vind
bijzonder passen
groetjes antony

Dominic zei

Prachtige bloemen, wat een mooie kleuren, nu ben ik jaloers Rian!
:-), groetjes

klaproos zei

bloemekes van de bosbes,

dat geeft een heerlijke smaak in mijn mond:-)
ik kijk uit naar de vruchten

Han zei

Wat zal je kamer heerlijk ruiken met al die mooie bloemen in huis. Mooi dat je opdrachtgever tevreden is over je foto's

AmaZony zei

Ik ga voor de rode roos, heerlijk warme kleur heb je hier... knappe foto !