maandag, maart 14, 2011

Madeliefje

Madeliefje

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Madeliefjes heb ik altijd al tot mijn (wilde) lievelingsbloemen gerekend, dus jouw TOPfoto doet me beslist plezier Rian!
't Is een zoete zaligheid, zo midden op dat bloemtapijt
Ieder zingt z'n eigen lied, de Madelief en de Margriet
De fanfare blaast de blaasmuziek en de bloemen brengen romantiek
Heel de lucht wordt hemelsblauw wanneer ik zing voor jou (...)
© Wim Kersten
Fijne nieuwe dag en dito week meid!

Fokkio zei

Deze is mooi op tijd. Mooi om te zien. Fijne dag Rian.

Ank zei

Ook dit Madeliefje is zichtbaar aan het genieten van het zonnetje ;0)

Ria zei

Mooi in zijn eenvoud. Ben je er gisteren lekker op uit geweest?

Dominic zei

Heel mooi madeliefje, heerlijk met het zonlicht!
Groetjes

Daisy zei

Altijd een lieflijk bloempje!
Hij staat er mooi bij in het volle zonnetje!

Anoniem zei

Rian, je mag best de natuur een beetje helpen met haar mooi zijn. Door het grassprietje uit het witte bloempje te halen. Voor de opname of na de opname met Photo Shop

Han zei

Anoniem, ben ik dus ;)