dinsdag, maart 15, 2011

Paardendetails

Detail paard

Detail paard

paardenoor

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Aan de details herken je het paard! Hihi.
Maar wat een knappe close-ups Rian, je hebt hier héél goed de essentie van dit edel dier weten te vangen!
Fijne voorjaarsdag nog meid, het belooft stràlend weertje te worden...

Han zei

Mooi gezien Rian, het zijn prachtige close-ups lijkt me heel mooi in een collage en dan inlijsten!

OT: de krokus is met flitslicht opgenomen, het bloempje ging al open door het instellicht. De studio lampen staan al jaren ongebruikt opgeslagen.

Fokkio zei

Een leuk idee om het zo te doen. Drie mooie foto's. De eerste vind ik het mooist.
Fijne voorjaarsdag Rian!

Anoniem zei

Horen, zien en zwijgen.
Mooie details, prachtig vastgelegd.
gr. Ria

Dominic zei

Mooie detailfoto's Rian, prachtig gedaan!
Groetjes

Ank zei

Op die zachte snoet zou je toch zo een kusje drukken ;0) Mooi hoor!

@Het had s'morgens vroeg lichtjes geregend later brak de zon door.

Margo zei

Mooi dat bekkie, of moet ik zeggen: mondje?? ;)

gerdaYD zei

Ik ben een beetje te vroeg vandaag voor een nieuw log van jou... sorry, maar ik ben het land uitgezet. *wink, big smile*
Fijne dag nog meid!

http://www.p-ter.net zei

Daar geniet ik van ! ! !
Gr.
P-TER