vrijdag, mei 27, 2011

Hotel Asteria Sorgun, Turkije

Photobucket

Zoals gezegd, de meeste tijd gaat op in of aan de rand van het zwembad of lezend op het strand.

Photobucket

Photobucket

Hotel Asteria Sorgun

Hotel Asteria Sorgun 

Het hotel heeft een eigen pier waar het heerlijk waait en dus goed uit te houden is in de zon. Compleet met koffiebar. Deze heb ik eigenlijk niet gemaakt om de pier te laten zien maar om de paddestoelachtige vorm van de wolk die boven het land hing. 

Hotel Asteria Sorgun

11 opmerkingen:

Margo zei

Bij het zwembad liggen is aan mij niet besteed, aan het strand bij het rollen van de golven en de bedrijvigheid van oplatende vliegers en zandkasteelbouwende kinderen hou ik het wel een uurtje of wat uit. Was er nog een bruiloft en heb je daar ook gefotografeerd? Mooie wolk trouwens, ik zou een weblog kunnen starten met mooie luchten! :-)

klaproos zei

goeiemorgen rian,
lekker dobberen dat staat vast

een heerlijke vakantie vol genieten zo te zien

Fred zei

De foto's zien er goed uit.
Groetjes
Fred

Ank zei

Ook al lijkt het me persoonlijk niks om aan het zwembad te liggen kan ik me wel voorstellen dat het er goed toeven is!

Monique zei

Ziet er niet verkeerd uit... Nog 5 weken en dan gaan wij ook alweer op vakantie.
Groet, monique

Dominic zei

Leuke beelden aan het zwembad, lekker drijven op het water...!
Ik vind die wolk toch ook wel speciaal Rian!
Een prettig weekend,
groetjes

fotohanvogel.blogspot.com zei

Zo die extra energie die je daar opgedaan hebt zal je vandaag wel verbrand hebben. Ging het een beetje?
Nu aan de slag twee series afwerken afdrukken en inplakken. Ik ben net klaar en heb alles vandaag afgeleverd.

Fokkio zei

Daar kun je wel lekker bijkomen :-) Heerlijk!

http://www.p-ter.net zei

Aha zo ziet een zeemeermin eruit! hihi!
Je had blijkbaar plaats genoeg om te liggen.
Gr.
P-TER

pieterbie zei

klinkt lekker relax

AmaZony zei

Das genieten, lekker int zonnetje aan het zwembad met n coctail en n sigaretje... ben n tikkeltje jaloers Rian !
Maar mijn tijd komt nog in juli, hoop dat je een ontspannen vakantie had !