zondag, november 28, 2010

Paul in zwart

Paul

Paul

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik heb een vraagje voor jou bij het zien van deze alweer knappe portretten Rian: fotografeer jij direct in zwartwit, of werk je je foto's achteraf bij? Hoe dan ook, je hebt het gewoonweg in je vingers, héél mooi!
Fijne zondag meid, geniet er van...

Fokkio zei

Weer top!

Margo zei

Gelukkig Paul met zijn eigen gezicht. Ik heb het niet zo op maskers, vermomde mensen. Sinterklaas vind ik daarom ook niks. Zal wel een afwijking van mij zijn. Mooie portretten, de zwart witte heeft mijn voorkeur.

pieterbie zei

die uitvoering in wit/zwart vind ik ook heel mooi!

Herma zei

Deze foto's zijn ook weer mooi.
En nog bedankt voor de tip je heb er wel kijk op zie ik volgens mij heb je een cursus fotografie gevolgd.

Han zei

Z/W is hij toch het mooiste Rian!

Ria zei

Wat een mooie, stoere foto's, Ria

Geert zei

had ik al vakwerk gezegd?