vrijdag, december 03, 2010

Dark art (Paul)

Dark art

8 opmerkingen:

Fokkio zei

Hij kan zo in een horror of sf-film. Knap gedaan.
Leuk, dat we elkaar inspireren inderdaad. Een goede tip om de paal half in beeld te doen. Dat zou inderdaad mooier lijken. Ik ga het niet veranderen, maar ik leer wel van je tip. Bedankt en een fijne dag.

gerdaYD zei

Goede morgen Rian! Jouw pràchtige man is precies ook gebarsten door die bittere kou! *wink, big smile*
Mààr... wat een schitterend ding zette je hier weer neer... jij hebt beslist gouden vingertjes (klikvingertjes en andere...)!

Ria zei

Een mooi kunstwerk Rian, hij lijkt wel gebeeldhouwd.

Anoniem zei

Ièèè!!! Wat heb je met Paul gedaan????

Paul laat je toch niet zo manipuleren!! ;-)

Margo

Incanto Images Fotografie zei

mag ik heel eerlijk zijn en je zeggn dat dit voor mij niets is. Ik heb hier niets mee. Wel een leuke bewerking maar niet op een gezicht.., sorry
Fijn weekend
Groetjes Von

Han zei

Hier ben ik niet zo'n fan van, maar het lijkt me wel moeilijk om te maken.

pieterbie zei

oeps.
Ik krijg er bijna schrik van :-)

AmaZony zei

Ieder z'n smaak natuurlijk, maar dit is me een beetje te luguber, niet echt mijn 'ding';
Groetje, AmaZony