vrijdag, december 10, 2010

Meest gelezen

Meest gelezen

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Oké, meest gelezen, maar ook meest toegepast Rian? Want het lijken me toch wel moeilijke keukens... nu ja, voor mij dan, koken is niet mijn grootste gave, dàt doet kokkie lefla voor mij... *wink, big smile*
Fijne, en vooral smàkelijke dag meid, geniet er van!

Ria zei

Heb je net zoveel plezier in koken als in fotograveren?
Nu zelfs gecombineerd.
Leuk samengevat.

Ank zei

Meest gelezen maar daarna.....??? Ook gekookt? Laat maar eens wat smakelijke maltijden zien, volgens mij kun jij dat heel goed op de foto zetten! Ik houd trouwens ook erg van deze keuken ;0) maar door een darmaandoening is het wat moeilijk geworden, kan vrijwel geen knoflook en andere look-achtigen meer verdragen, dit tot mijn grote spijt.

Fokkio zei

Leuk! We eten bij Rian vanavond :-)
Dit is een leuk stilleven. Altijd handig als je goed kunt koken.
Een fijn weekend Rian.

Geert zei

Lekkere foto

Han zei

Geen sambal bij Ria :) Leuk idee om iets moois te maken, zal ook eens naar mijn kook boek kijken.

Quinty zei

Rian, heb je deze foto (of een soortgelijke) niet een hele tijd terug ook al geplaatst? Zo ja, wat heb je aan deze veranderd. Zo niet, dan weet ik het ook niet :-P

Geert zei

ik worstel zelf steeds weer met een witte of zwarte achtergrond, je hebt nu een witte, ik vind dat toch wel het mooist.

AmaZony zei

Mmmm lekker die oosterse keuken !