zaterdag, december 11, 2010

Rozen

rose roos


 roos

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Hier kies ik toch voor kleur, want jij wist de frêle tinten van deze mooie roos knàp vast te leggen... een pareltje Rian!
OT: was de fotoshooting van het kleintje leuk? En is het goed gelukt? Jou kennende, zal dat wel! En ik ben echt benieuwd naar het resultaat!
Fijn weekend meid!

Fokkio zei

Ik vind de kleurenfoto ook het mooist. Daar zit meer contrast in.
Het zijn prachtige stemmige en sfeervolle foto's. Dat past goed bij het ingetogene van december.
Fijne dag.

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ria zei

Doet me denken aan :
ik geef je een roosje mijn roosje
ik geef je een roos elke dag.

Jij geeft ons rozen die niet verwelken en waar we heel lang van kunnen genieten.

Quinty zei

Ik ga voor de roze vierkanten roos :-)

Geert zei

Ik voor zwart wit. Dat zal je niet verbazen.
De roos is roos gebleven en zelf nog wat zachter geworden in deze lowkey weergave.

Ank zei

Ik vind de kleurenversie het allermooist, prachtige roze tint!

http://www.p-ter.net zei

Mijn keuze is rap gemaakt de kleurenversie!
Ik ben wel een kleurenfannaat,
maar toch heb ik ook een boontje voor de witte, alleen is er naar mijn mening iets teveel licht toegevoegd.
Gr.
P-TER

AmaZony zei

o maar dit zijn 2 mooie ! Misschien toch wel een lichte voorkeur voor de rose versie, zo'n beeld raak je niet beu... kan je uren naar kijken en in verdwalen... Groetje, AmaZony