woensdag, februari 23, 2011

Opnieuw bewerkt

Photobucket

11 opmerkingen:

pieterbie zei

speciaal niet mis ook op die manier

gerdaYD zei

Schitterend Rian! Blij dat jij zo goed in fotobewerkingen bent, het levert jou mooie platen, en ons pareltjes om naar te kijken op!
Fijne woensdag meid!

Han zei

Het is al een heel stuk frisser zo, maar deze uitsnede kan mij niet zo bekoren.

Fokkio zei

Een mooi boeketje. Het voorjaar in huis.

AmaZony zei

Bloemen doen het altijd, mooie serie, ook al zijn tulpen niet direct m'n favoriete bloemen. Ik verkies die in de vaas, met steel en al, hoe meer groen en bloem, hoe meer lente !
Groetje, AmaZony

Ank zei

Ik vind de foto met vaas en al mooier eerlijk gezegd. Heerlijke bos tulpen, het voorjaar op de vaas.

Dominic zei

Heeft wel iets, leuke uitsnede!
Nog een fijne avond,
groetjes

Geert zei

De verrassende plaats in het kader maakt het voor mij ook bijzonder. Mooi van kleur scherpte en compositie.

Incanto Images Fotografie zei

deze kade bevalt me wel, de kleur is ook mooi in combi met de achtergrond en mooi belicht..

Groetjes Von

Ria zei

Heel veel voorjaar, dank je wel.
Zoveel uitsnedes, zoveel meningen.
De kleuren zijn prachtig.

Monique zei

Mooi! Aparte uitsnede, ik vind hem geslaagd!
Groet, Monique