zaterdag, februari 26, 2011

Tegeltjes 2

wie vecht

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een schitterende wijheid op een wel heel mooi vormgegeven tegeltje gebracht Rian!
OT: blij dat ik je over de streep kon trekken wat het Designmuseum betreft. Het is écht heel interessant. Méér nog, je mag er naar hartelust fotograferen, iets wat niet in élk museum mag...
Fijn weekend meid!

pieterbie zei

OK da's al ietske beter, maar ik zie toch liever jouw andere werken hoor.

Fokkio zei

Zo is het maar net. Een waar woord.

P-TER zei

Ik ben wel tegen vechten,
maar toch zit er waarheid in! :-)
Weer een knappe creatie!
Fijn weekend.
Gr.
P-TER

Dominic zei

Een spreuk met waarheid, heel mooi gekaderd!
Dat nieuwe ontwerp van je blog is heel knap!
Fijne zaterdagavond,
groetjes

Han zei

Mooie tegel wijdheid Rian!

Ria zei

Ik ben ook meer een vreedzaam type. Soms kom je er niet onder uit om ergens voor te vechten. Dus ik begrijp je stelling wel.
Figuur en de tekst zijn mooi, maar gecombineerd vind ik het wat druk.
Geniet van je vrije zondag.

Han zei

Mooie tegel wijsheid Rian!