woensdag, februari 02, 2011

Vorst (3)

frost manipulated

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch vind ik de koude kleur blauw meer passen bij vorst.
Margo

Vanessa zei

Ijs ontpopt zich tot de meest schitterende vormen! Prachtige rode tinten!
Heel fijne avond,
grtjs

Incanto Images Fotografie zei

wat kun je met ijs toch leuk spelen, je foto's hiervan zijn prachtig geworden...laat het nu nog maar een keer koud worden.....;-)

Groetjes Von

Geert zei

ook mooi, heel anders dan "vorst 2"

Ank zei

Als je deze nou in het blauw had gedaan dan was ik er helemaal weg van!

OT: Ik heb wel vaker leeuwen in een dierentuin gezien maar zelden zulke mooie exemplaren als in Artis, meestal zien ze er wat 'mottig' uit.

Han zei

Wit en licht blauw zijn de winter kleuren, rood is voor warmte. Wel leuke dat je zo bezig bent met de Vorst. ;)

Ria zei

Volgens mij had een kampvuurtje op je balkon, daar werd het met een warme gloed verlicht. Tegenstellingen zijn ook weleens leuk. Gewoon buiten het kader denken, dat zijn we wel gewend, toch?
De foto is van een vriendin van mijn dochter. Wel leuk om nu te vermelden dat mijn dochter vandaag de eerste echo heeft gehad , er was een kloppend hartje te zien. Ons vierde kleinkind wordt in augustus verwacht.

gerdaYD zei

Onverwacht, dit kleurenpalet dat je niet direct met kou en winter linkt. Maar weerom een mooie bewerking Rian!

AmaZony zei

De derde in rij en allemaal al even bijzonder en mooi !Grtje,