donderdag, februari 03, 2011

Vorst (4)

frost manipulated

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Mooie serie bewerkingen, je hebt er duidelijk plezier aan beleeft hé?
Maak er een fijne dag van, hopelijk sliep je nu beter zónder dat kuiltje in je matras... *wink, big smile*

Ank zei

Je bent er lekker mee aan het spelen geweest`! Ik vind de blauwe bol weer mooier dan deze niet alleen vanwege de kleur maar ik vind het knap dat je zo bewerken kunt want ik zou niet weten hoe dat moet!

OT: Konijnen malen al hun voer altijd met hun kiezen, de voortanden worden enkel gebruikt om dingen te 'pakken' en af te bijten. Ik moet nu alles in kleine stukjes aanbieden. Konijnen worden ten onrechte vaak gezien als knaagdieren maar behoren niet tot die familie!

monique zei

Geen idee hoe je dit voor elkaar gekregen hebt, maar het heeft zeker wat!
Groet, Monique

Vanessa zei

Een prachtige paarse ijsbol, heel mooi gedaan!
Fijne avond,
grtjs

Ria zei

Wat een mogelijkheden met die ijskristallen.
Mooie bewerkt weer. fijne avond.

http://www.p-ter.net zei

Vorstelijke foto's!
Prachtig gedaan Adrian!
Gr.
P-TER

Han zei

Rian je hebt er duidelijke plezier in en dat met een beetje ijs van het balkon. Soms vraag ik me af hoeveel plezier je zou hebben op de ijsbaan. ;)