zondag, oktober 17, 2010

Is dit een pelikaan ?

Bird

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik denk het wel, en jij wist hem mooi op die donkere achtergrond te portretteren! Maar ik blijf er bij: straks heb jij helemaal geen lessen meer nodig. Hoewel, van onze Han valt héél wat te leren hé?

Fokkio zei

Ik weet niet of dit een pelikaan is. Hij lijkt er wel op. Het is in ieder geval een mooie foto.

Geert zei

René Margritte had zoiets met een pijp.
Terug naar de foto:
Het komt mij voor dat dit wel eens een zwart-wit-foto van een pelikaan zou kunnen zijn.

Han zei

Kon deze grote vogel wel in je fotostudio? Wel mooi gemaakt met die zwarte achtergrond. ik mis alleen het toplichtje op zijn kop. Kijk eens naar deze PS file en speel met de dekking van laag 1

http://home.quicknet.nl/qn/prive/jr.vogel/pelikaan.psd

P-TER zei

Prachtig !
En dan spreek in over je gehele blog.
Je goocheld met je camera en PS!
Bedankt voor je inschrijving in de 'Fotobloglijst' en de teruglink.
Gr.
P-TER

Ank zei

Ja dit is een Pelikaan, waarom twijfel je daaraan?