zaterdag, oktober 23, 2010

Mooie neus en prachtige vacht

Schotse Hooglander

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een neus om U tegen te zeggen, net zoals ik dat bij jouw knappe close-up doe Rian!
OT: proficiat dat je eindelijk je droom kon waarmaken en ik hoop dat je de bloemetjesjurk nog lang mag dragen. Ook het hele komende en hopelijk schitterend weekend bijvoorbeeld...

Fokkio zei

Een mooie neus, maar ik ben blij dat ik niet zo'n grote neus heb :-) Fijn weekend.

Ria zei

Mooie scherpe macro.
Margo wees me erop dat ze telkens een code moest invoeren, vandaar dat ik heb gezocht en verwijderd.
Fijn week-end verder.

Han zei

O ik heb zin om er een haartje uit te trekken, leuke foto Rian.

Incanto Images Fotografie zei

wat een lekkere neus om neusie,neusie mee te doen. Heel mooi in de close-up, ziet er prachtig uit, heel mooi in de kader..
Groetjes Von

Ank zei

Aandoenlijk die neus en aaibaar die vacht.....

gerdaYD zei

En Rian, staat JOUW neus in de goede richting? *wink, big smile* Klaar in de startblokken om aan deze heerlijke zondag te beginnen?

Geert zei

....en hele lieve zorgzame dieren.